tisdag 30 september 2014

Uppsala högar

Här hemma har det verkligen varit en fantastisk höst. I början av september fick vi besök av vår släkting som vi träffade i San Francisco. Vi bjöd helt sonika hit honom och han kom. Stannade inte här hela tiden, utan reste runt lite i Sverige och Europa. Men vad hittar man då på här hemma. Det är lätt att bli hemmablind. En solig sensommar dag åkte vi ut till Gamla Uppsala och kände historiens vingslag. Vi klättrade på högarna och gick på museet som finns precis bredvid. En väldigt trevlig utflykt att göra, och som vi gör med jämna mellanrum på sommaren. Barnen älskar att springa upp och ner och att leka i museets lekhörna. 






3 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker att du har en så trevlig blogg och tittar in här titt som tätt, tyvärr har du dock inte uppdaterat på länge! Jag undrar om du har någon mejladress jag kan kontakta dig på? Vänliga hälsningar Agnes- www.todaylifestyle.se

    SvaraRadera
  2. Hej Agnes! Vad roligt att du gillar min blogg. Jag måste helt enkelt bli bättre på att uppdatera den. Jag tror jag ska göra det nu på direkten. Du kan nå mig på ingrid.nenkert(snabela)gmail.com.

    SvaraRadera
  3. Ja det är ett härligt och spännande ställe! Var där två gånger med mina barn förra året. Roligt även få lära sig saker ute "där det hände"...

    SvaraRadera